W Prima Hotele zatrudnienie mogą znaleźć osoby mające doświadczenie w branży oraz te, które nigdy z branżą się nie zetknęły. Na stałe zatrudniamy blisko 150 osób – są wśród nas wykształceni kierunkowo hotelarze, jak i Ci, którzy swoją karierę budowali doświadczeniem, godzinami pracy w obsłudze Gości, własnymi błędami i sukcesami.
Pracę w hotelarstwie najszybciej znajdą osoby o określonych predyspozycjach zawodowych i wysokiej kulturze osobistej.
Poszukujemy wśród kandydatów osób mających świadomość na czym polega obsługa Gościa. Ponieważ niezmiennie gościnność i doskonała jakość obsługi Gości były, są i będą wymagane od naszych współpracowników podczas pracy we wszystkich działach hotelowych.
To zespoły, które zajmują się w naszych obiektach pracą w kuchni oraz obsługą kelnerską i barmańską. W Hotelu Astor funkcjonuje kuchnia obsługująca restaurację Astoria (bufety oraz a la carte). W Primaverze, mamy dwa zespoły kuchenne – w obu budynkach znajdują się dwie prężnie działające sale restauracyjne.
Sprawdź ofertyTo zespoły zajmujące się czystością i dbaniem o komfort naszych Gości w pokojach oraz przestrzeniach wspólnych. Mamy dwa zespoły housekeepingu (zespół hotelu Astor oraz Primavera) mają pod swoją opieką ponad 300 pokoi.
Sprawdź ofertyTo zespół, który ma kluczowy wpływ na prawidłowe działanie obu naszych obiektów. Od konserwatorów wymagamy sprawnego i szybkiego naprawiania usterek w pokojach i częściach wspólnych.
Sprawdź ofertyRecepcja to serce każdego hotelu i bardzo ważny punkt gościnności, przekazywania informacji i wiedzy w hotelu ale i sukcesu sprzedażowego naszych obiektów. Dział recepcji realizuje także dyżury nocne.
Sprawdź ofertyTo praca w naprawdę energicznym zespole. Pracownicy tego działu muszą mieć otwartą głowę, nieposzlakowaną opinię, podejście do dzieci. Bardzo przydatna jest kreatywność, uśmiech i zdolność do zapamiętywania układów tanecznych lub składania origami :)
Sprawdź ofertyZespoły, które zajmują się obsługą Gości w działach trenerskim i basenowym to ratownicy wodni, trenerzy oraz osoby zajmujące się utrzymaniem porządku w tych strefach.
Sprawdź ofertyTo grupa pracowników pracująca w hotelowych działach biurowych czyli kadrach, księgowości, hr, dziale marketingu, sprzedaży grupowej, osoby zajmujące się prowadzeniem zakupów i kontrolą jakości.
Sprawdź ofertyCo roku w naszych obiektach prowadzimy programy praktyk dla uczniów branżowych szkół średnich o profilach gastronomicznych i hotelarskich. Staramy się aby praktyki przebiegały w dobrej atmosferze, a uczniowie realizując plan praktyk wynieśli z pracy u nas jak największą wiedzę.
Sprawdź ofertyTo zespoły zajmujące się opieką Gości w Gaja Natural SPA oraz Sand SPA. Kosmetyczki,, fizjoterapeuci, masażyści, recepcjonistki, oraz osoby dbające o czystość tref spa.
Sprawdź ofertyPo każdym etapie dostajesz feedback i informację, co będzie działo się dalej.
Ten krok Drogi Kandydacie należy do Ciebie – koniecznie wyślij nam swoje CV!
W tym momencie to my czytamy o Twoim doświadczeniu i/lub przydatnych umiejętnościach, które będziesz mógł wykorzystać w naszej firmie. Niedługo możemy do Ciebie zadzwonić…
Przeprowadzimy z Tobą krótką rozmowę podczas której zweryfikujemy informacje otrzymane w aplikacji. Tutaj też może nastąpić umówienie się z Tobą na pkt. 4
Trafiłeś do Nas po wstępnym etapie rekrutacji – teraz pójdzie „z górki”. W zależności od stanowiska na które aplikowałeś, sprawdzimy Twoje kompetencje miękkie oraz predyspozycje zawodowe. Przy niektórych stanowiskach na które rekrutujemy stosujemy też próbki pracy, wówczas prosimy o wykonanie zadania, jakie na co dzień wykonują nasi pracownicy.
Bez względu od wyniku procesu rekrutacyjnego otrzymasz od nas informację z wyjaśnieniem naszej decyzji. Staramy się odpowiedzieć każdemu z kandydatów – poświeciłeś nam sporo swojego czasu, nie jest to dla nas obojętne. Co istotne, wiemy, że kandydatom najbardziej zależy na ocenie ich kompetencji i doświadczenia , a także informacji o subiektywnych odczuciach managera i ocenie dopasowania do organizacji pod kątem wartości firmy.
Znalazłeś się na końcowym etapie rekrutacji. Tutaj podejmiesz decyzję czy chcesz dołączyć do #PrimaEkipy !
Staramy się, aby nasza firma była przyjaznym miejscem – w końcu olbrzymią część naszego życia spędzamy właśnie w pracy! Znaczna część Polaków na pytanie co jest dla nich w pracy ważne wskazuje na relacje z współpracownikami i szefem. My staramy się to robić każdego dnia! Czego jeszcze można być pewnym pracując w naszej firmie?
Poznaj nasze benefity i udogodnienia.
W Naszej firmie od A do Z nauczysz się wszystkiego o pracy w hotelarstwie. Poza tym Prima Ekipa to zgrana ekipa!
Przerwa na lunch? Lubimy spotykać się przy obiedzie - to dobry czas na rozmowę. Korzystanie z posiłków hotelowych jest w preferencyjnych cenach dla pracowników. Każdy pracownik codziennie w ramach lunchu może zjeść pyszną, aromatyczną zupy.
Znasz Kogoś, kto chciałby u nas pracować? Poleć Go! Opracowaliśmy program „Prima Rekruter!” Nasi pracownicy są informowani o prowadzonych rekrutacjach i mogą przesyłać CV znajomych, w przypadku zatrudnienia polecanej otrzymują premię finansową.
U nas nauczysz się od najlepszych! Mamy w ekipie specjalistów, którzy znają się na swojej pracy! Organizujemy szkolenia – wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty, sesje jeden-na jeden. Pracownicy mogą korzystać za darmo z aplikacji do nauki języka angielskiego.
Stawiamy na rozwój naszych pracowników. W naszej firmie funkcjonuje program ocen rocznych, który pozwala na rozwijanie swoich umiejętności, kompetencji oraz wytyczenie kolejnych kroków do rozwoju.
To stosunkowo duża firma, a zarządzanie dwoma obiektami hotelarskimi pozwala nam na planowanie rozwoju pracownika awansami pionowymi, poziomymi, jak i poszerzaniem kompetencji czy udziałem w firmowych projektach wewnętrznych.
Prowadzimy konkursy i programy (roczne, kwartalne) które mają wyróżnić najbardziej zaangażowanych, najlepiej obsługujących Gości pracowników.
Prężnie współpracujemy z okolicznymi szkołami hotelarskimi I gastronomicznymi oraz z uczelniami wyższymi z Trójmiasta. Mamy Certyfikat Dobrych Praktyk wystawiony przez IGHP. Staramy się aby uczniowie i studenci jak najwięcej się od nas nauczyli i polubili pracę w naszej branży.
Dla nas ważna jest atmosfera w pracy - wiemy, że codzienna zabawa, przy wykonywaniu swoich obowiązków jest istotna. Dodatkowo organizujemy spotkania integracyjne, wspólnie zespołowo świętujemy: Dzień Kobiet i Mężczyzn, Zakończenie Sezonu Letniego, Dzień Dziecka, Mikołajki, w grudniu organizujemy doroczną imprezę integracyjną. Prowadzimy też akcje edukacyjne, świętujemy dni tematyczne jak Dzień Hotelarza – staramy się aby podczas pracy było miło.
Sprawdź odpowiedzi na naczęściej zadawane pytania.
Większość naszych pracowników zatrudniona jest na umowę o pracę i jest to preferowana przez nas forma zatrudnienia. Okres próbny (zależnie od ustaleń trwa on miesiąc lub trzy miesiące) jest realizowany na podstawie umowy zlecenie. Istnieje możliwość zatrudnienia w formie B2B.
Praca w hotelu łączy się ze swoją specyfiką – hotel jest otwarty 365 dni w roku, a część obsługi musi być dostępna 24h. Dlatego nasi pracownicy, zależnie od stanowiska na jakim pracują mają różną specyfikę pracy. W różnych działach, pracujemy w różnych godzinach. Pracownicy biurowi pracują od 8:00 – 16:00, pozostałe działy mają zmiany 8 lub 12 godzinne, w zmianach porannych lub popołudniowych. Dział techniczny oraz dział recepcji realizuje także zmiany nocne.
Tak, w naszej firmie dbamy o rozwój pracowników. Dlatego:
Wprowadziliśmy program SOPit15 – nasze on-linowe miejsce spotkań, w którym nasi menadżerowie przygotowali materiały szkoleniowe i edukacyjne dotyczące szkoleń stanowiskowych. Nagraliśmy filmy instruktażowe, zrobiliśmy zdjęcia, opisaliśmy procedury. Jeśli czegoś nie wiesz – zawsze możesz zajrzeć do SOPit15 i wszystko stanie się jasne.
Szkolimy naszych pracowników – regularnie organizujemy szkolenia wewnętrzne – organizowane przez naszego trenera i menadżerów oraz zewnętrzne do których organizacji zapraszamy specjalistów ds. sprzedaży, komunikacji, gastronomii czy hotelarstwa.
Nasi pracownicy jeżdżą też regularnie na konferencje, targi i wydarzenia branżowe.
W obrębie firmy funkcjonuje karta Prima Benefit – wszyscy pracownicy oraz ich najbliższa rodzina mogą korzystać z basenu i naszych saun. Na dzieci naszych pracowników czekają animacje, playland oraz program „Poznaj zawód hotelarza”- mogą zaprosić do hotelu swoich kolegów ze szkoły lub przedszkola. Pracownicy bezpłatnie korzystają z zajęć sportowych czy siłowni. Posiłki pracownicze są dofinansowywane. Poza tym wszyscy korzystamy ze zniżek do spa, na organizacje imprez okolicznościowych, czy zakup pobytu w hotelu.
Pracownicy Prima Hotele to nie tylko eksperci w branży, ale także ludzie z pasją, którą chętnie dzielą się każdego dnia
Hotel Astor
ul. Rozewska 38
84-104 Jastrzębia Góra
rezerwacje.astor@primahotele.pl
www.astorhotel.pl
Primavera SPA Jastrzębia Góra
ul. Rozewska 40/2
84-104 Jastrzębia Góra
rezerwacje.primavera@primahotele.pl
www.primaveraspa.pl
Twoja nadmorska przestrzeń - czuj się zaproszony!
Primavera Hotele sp. zo.o.
ul. Czesława Niemena 2/U1
81-603 Gdynia
KRS 0000873446
NIP 9581712384
REGON 387690520